FAQ over FitSnacks.TV

Q: In de nieuwsbrief voor leden staat: Maak een account aan met het bij ons bekende e-  mailadres en gebruik onderstaande unieke clubcode”. Welk e-mailadres wordt bedoeld?
A: Hiermee wordt je eigen e-mailadres bedoeld. Het is het e-mailadres waarmee jij bij ons  geregistreerd staat.

Q: Het lukt me niet om in te loggen op de app op mijn telefoon / tablet. Hoe kan dat?
A: Als je nog geen account aangemaakt hebt op je PC / laptop, dan dien je dat eerst te doen alvorens in te loggen op de FitSnacks.TV app. Dus eerst registreren via je PC / laptop en pas daarna de app op je smartphone downloaden.
Je vult je eigen e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord in.
Alle stappen vind je in deze instructievideo:
https://www.youtube.com/watch?v=vpTI8AClCGI&feature=youtu.be
Het is belangrijk dat de stappen in de instructievideo nauwkeurig gevolgd worden!

 

Heb jij nog geen mail ontvangen van SportTime met jouw unieke SportTime-code voor FitSnack.TV?

FitSnacks.TV NIEUWS