Power workouts van SportTime

SportTime biedt vanaf heden, naast FitSnacks.TV, ook eigen online workouts aan.

Je hebt de mogelijkheid om uit diverse online workouts te kiezen, klik op de workout die jij wilt volgen en jouw training wordt gestart. Met onderstaande workouts kun je je eigen trainingsprogramma samenstellen. Wij wensen je veel trainingsplezier!

Power warming-up met Esther, Daniëlle, Marjolein en Resy (6 minuten)

Hierbij start je met een barbell met plates, voor thuis kun je zoeken naar alternatieven bijvoorbeeld een bezemsteel en flesjeswater. Wees creatief maar blijf altijd letten op de veiligheid bij gebruik van alternatieve materialen.

Power track 2 squats met Daniëlle en Marjolein (6 minuten)

Bij deze oefening worden de bovenbenen goed getraind. Je hebt een barbell met plates nodig. Blijf bij de korte pulses goed je buikspieren aanspannen.

Power track 3 borstspieren met Daniëlle (6 minuten en 29 seconden)

Het tempo van de track ligt hoog, blijf de oefening technisch goed uitvoeren. Je hebt nodig een barbell met plates en een step. Je kunt uiteraard de push up ook zonder step uitvoeren.

Power track 4 rug met Esther (6 minuten)

De rugspieren worden goed aangepakt tijdens deze oefening. Je hebt nodig een barbell met plates. Let goed op de aanwijzingen van Esther.

Power track 5 triceps met Daniëlle en Resy (6 minuten)

Deze oefening zal je voelen aan de achterzijde van je bovenarmen. Een step, mat een medium losse plate en een grote losse plate heb je nodig. In plaats van een step kan je de onderste traptrede gebruiken maar je kunt ook samen met Resy de optie uitvoeren.

Power track 6 biceps met Marjolein en Resy (4 minuten)

Deze oefening zorgt voor een optimale belasting van de biceps, voorzijde van je bovenarmen. Let’s go!

Power track 7 lunges met Esther en Marjolein (7 minuten)

Balans en coördinatie vormen in deze track een echte uitdaging. Een top oefening voor je billen en benen!

Power track 8 schouders met Resy (5 minuten)

 

Deze track combineert prachtig een statische en dynamische schouderbelasting. Vooral in de laatste fase train je de achterkant van je schouders. Spieren die je houding stabiliseren en de belastbaarheid in je schoudergordel vergroot.

Power track 9 core met Resy (4 minuten en 19 seconden)

Veel plankbewegingen tijdens deze track. Het voordeel van deze beweging is dat niet alleen buik- rugspieren, maar ook bilspieren, armen en schouders aan het werk worden gezet. Planken traint je rompstabiliteit: het corset van spieren rondom je rug, buik en bekken. Een stabiele en sterke kern vermindert het risico op blessures.

Power track 10 cooling-down met Daniëlle, Esther, Resy en Marjolein (3 minuten en 36 seconden)

Geniet van deze mooie laatste track die symbool mag staan voor een fantastische training.

Heb jij een favoriete track en/of oefening die je graag in de “Workouts van SportTime online” wilt zien? Laat het ons weten door onderstaand formulier in te vullen.

Meld hier je favoriete track/oefening

 

Fitsnacks.TV de online sportservice 24/7
Pilates workouts van SportTime
Chilates workouts van SportTime
Yoga workouts van SportTime